tisdag 6 oktober 2015

För att inte tröttna på varandras sällskap åkte vi ner var för sig. Johan åkte på fredag, dimma på Shipol, och efter en tröttsam resa via Frankfurt landande han slutligen i Johannesburg utan väska. Göran åkte på söndag, dimma redan i Linköping, lyckades hinna med det försenade planet från Shipol, anlände i tid, men utan väska. Johan ringde från Sydafrika och förberedde mig på att jag skulle få klara mig tre veckor med bara mitt handbagage. Men min resa gick helt utan strul, jag anlände med mina och Görans väskor (varför den kom ut på samma band som min väska fattar jag inte), Polon byttes mot en något större bil, och alla bitar föll på plats.

2 kommentarer:

  1. Det finns lite att förbättra rörande flygbolagens hantering av kundernas bagage, helt klart.

    SvaraRadera
  2. Efter det strulet hoppas vi att resen flyter på, nu när den har börjat på riktigt!

    SvaraRadera